LASER

Terapija laserom ima protuupalno, regenerativno, biostimulirajuće i djelovanje protiv boli. Riječ “laser” označava pojačanje svjetlosti poticanom emisijom zračenja (Light Amplification by Stimulated Emission of Radiation). Stimulira sintezu kolagena pomažući cijeljenje rana, smanjuje bol i otok, stanjuje ožiljna tkiva i podiže imunitet.

Terapija laserom u liječenju mišićno-koštanih poremećaja

Dokazana je klinička djelotvornost osobito u liječenju boli. Laser se može primijeniti:
– na bolne trigger-točke ili bolno osjetljive točke
– izravno na mjesto oštećenja
– na akupunkturne točke
– na živčane korjenove i/ili na živčana vlakna

Glavne indikacije za primjenu lasera:
– ozljede mekih tkiva, uključujući upalne i traumatske (istegnuća, tendinopatije i hematomi osobito dobro reagiraju na terapiju laserom)
– oslobađanje od boli uključujući akutnu tj. poslijeoperacijsku bol, a naročito kod kroničnih bolnih sindroma i kod neuralgija
– cijeljenje rana
– artritisna stanja različite etiologije, naročito kad su zahvačeni mali zglobovi ruku i/ili stopala

Usluge

Usluge Poliklinike Tranfić usmjerene su na glavne postavljene ciljeve u radu s pacijentima: otklanjanje boli, normalizacija funkcije i sprječavanje nastanka tegoba. U znanje i opremu investiramo na način da rezultati terapije budu što brži, uz maksimalnu sigurnost pacijenta. U najranijoj fazi bolnosti i smanjene funkcije primjenjujemo laser, analgetske struje, magnetoterapiju, manualnu medicinu (kiropraktiku) po mogućnosti, limfnu drenažu… Vrlo je važna položajna terapija u toj fazi. U kasnijoj međufazi dolazi u obzir masaža, manualna medicina, elektroterapija, vakum, elektronska trakcija, krazkovalna dijatermija, IF i UV lampa, balansni stol, kineziterapija… U postoperativnoj rehabilitaciji i oporavku nakon moždanog udara, kao i kralj rehabilitacija mora početi odmah, uz pažljiv izbor procedura. Rana rehabilitacija značajno smanjuje trajanje oporavka i daje bolje rezultate. Gubljenje vremena uzrokuje velike zdravstvene i financijske štete jer funkcija oštećenog dijela tijela bez rehabilitacije brzo propada. Jednaku pozornost posvećujemo rehabilitaciji neuroloških bolesti (moždani udar…), trauma (lomovi, iščašenja), korekciji kralježnice kod djece i mladih, rehabilitaciji urogenitalnog trakta (inkontinencija). Uvijek nam je u žarištu interesa vračanje funkcije oporavljenog dijela tijela i organizma kao cjeline.